FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania, to sekcja, w której jako firma odpowiadamy na najczęstsze wątpliwości naszych klientów, aby ułatwić korzystanie z naszych usług i szybko rozwiać pojawiające się pytania.

Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności gotówką, blikiem, szybkim przelewem bankowym oraz kartami płatniczymi. Istnieje także możliwość wystawienia faktury VAT.

Czy oferujecie odbiór z lotniska?

Tak, realizujemy odbiór (pick-up) z lotnisk: Chopina (Okęcie), Modlin oraz z innych wskazanych portów lotniczych. Zapewniamy również transfer na lotnisko (drop-off).

Czy można zarezerwować transport z przewodnikiem?

Tak, współpracujemy z licencjonowanymi przewodnikami, którzy oprowadzają w kilkunastu językach. Możemy pomóc w organizacji zwiedzania z przewodnikiem.

Ile osób mieści się w Waszych pojazdach?

Dysponujemy busami mieszczącymi od 8 do 20 osób oraz autokarami do 53 osób, głównie marki Mercedes.

Czy obsługujecie także imprezy okolicznościowe i konferencje?

Tak, świadczymy transport na konferencje, wesela, imprezy okolicznościowe, a także obsługujemy plany filmowe, ambasady i instytucje państwowe.

Czy świadczycie usługi dla firm?

Tak, obsługujemy firmy i ich zagranicznych gości, organizujemy transfery na spotkania biznesowe i eventy.

Jak mogę zarezerwować transport?

Rezerwacji można dokonać telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.

Czy kierowcy mówią w językach obcych?

Tak, nasi kierowcy posługują się językiem angielskim w stopniu podstawowym i komunikatywnym, a także rosyjskim, niemieckim i norweskim.

Czy świadczycie usługi dla szkół i grup zorganizowanych?

Tak, oferujemy przewozy dla szkół, m.in. na zielone szkoły, wycieczki, zimowiska, obozy czy wyjazdy do kin i teatrów.

Czy mogę liczyć na pomoc w planowaniu trasy wycieczki?

Oczywiście! Służymy pomocą w organizacji podróży, doradzamy przy wyborze atrakcji i optymalnej trasy.